poniedziałek, 16 marca 2015



WITAM

Długo nie mogłem się zdecydować czy założyć bloga o tematyce dietetycznej. Takich stron jest w sieci pełno i nie wiem czy znajdę swoich odbiorców. Ale ostatecznie stwierdziłem, że łatwiej będzie mi dążyć do swoich marzeń dzieląc się nimi. Pragnę by był to blog, z którego będziesz czerpał motywacje oraz będziesz motywował mnie do dania z siebie więcej. Choćbym miał pisać tylko do jednego odbiorcy będzie to dla mnie zaszczyt.

Jaka jest moja wizja tego małego miejsca w światowej sieci?

Chcę zamieszczać tutaj dietetyczne pomysły na potrawy, którymi się sam żywię lub które zapożyczyłem od kogoś i uważam je za godne polecenia. Znajdą się tutaj również różne ćwiczenia do wykonania w domu dla osób nie mających czasu/pieniędzy/ochoty na siłownię. Ogólne zasady zdrowego sposobu bycia, moje przemyślenia oraz wyniki. Życzyłbym sobie by osoby, które zdecydują się śledzić tego bloga, interaktywnie brały udział w jego tworzeniu. Liczę na komentarze i uwagi. Dla osób, które zainteresują moje wypociny zawsze będę służył pomocą mailową.

Kim jestem?

Mam na imię Damian. Jestem studentem jednej z łódzkich uczelni. Z problemem dotyczącym tycia mam styczność od kilku lat, ponieważ sam miałem i mam taki problem. Może trochę o mojej historii: W dzieciństwie byłem małym pulpecikiemJ, z czego „wyrosłem”. Po okresie dojrzewania problem nadmiaru masy ciała wrócił. 2,5 roku temu, kiedy stanąłem na wadze i zobaczyłem tam ponad 103 kg mając 179 cm wzrostu, postanowiłem coś z tym zrobić. Udałem się do dietetyka i zabrałem się za siebie. W ciągu ponad 3 miesięcy schudłem do 82 kg. Niestety spocząłem na laurach. Kolejno tyłem i chudłem wracając do diety dobrze mi znanej. Postanowiłem, że od początku roku 2015 należy coś ze sobą znów zrobić. Po okresie świąteczno-sylwestrowym ważyłem 92,4 kg. Od tego czasu jestem na zdrowej diecie, którą wpieram regularnymi ćwiczeniami na siłowni. Wylewanie potu opłaciło się – ważę 79,6 kg. Jednak to nie szczyt moich marzeń. Celem jest 75-76 kg + atrakcyjna sylwetka+zdrowie. Chcę to osiągnąć z Wami!

Mam nadzieję, że kogoś zainteresuję swoim pisaniem i razem będziemy dążyć do swoich celów. Zatem:

BĄDŹMY FIT!

0 komentarze:

Prześlij komentarz